Category: op bezoek

Show subcategories objects

Name Type
Baby-terugkomavondje
Tijdens de zwangerschap gingen Tibor en ik naar de cursus Samen Bevallen. Inmiddels was iedereen bevallen en was er nog een bijeenkomst met alle baby\'s erbij. Alle baby\'s waren ongeveer gelijk geboren: Thomas op 10 januari, Fiona en Seth op 12 januari, Tosca op 20 januari en Sofia op 22 januari.
Bezoek en visite
s Middags kwamen we Le Tu tegen met Laura en Eline in de wagen. Laura en Eline zijn al 10 maanden en erg groot vergeleken met Fiona.
Bus trein vliegtuig bus trein auto
fiona is wel wat gewend qua vervoers middelen maar zoveel op een dag en vliegtuig had ze nog niet mee gemaakt.
de stad in
Gisteren zijn we voor het eerst weer de stad ingefietst. We wilden daar naar wat winkels toe dus Fiona is met wagentje en al in de bakfiets gezet.
dorpje bezocht
Vandaag waren we naar baiardo, een dorpje verderop. We hebben een stuk in het stadje gewandeld met Fiona op de rug van Tibor. Ze vindt het prachtig in haar stoel.
het reizen
De autoreis naar NL ging erg goed met Fiona achterin. Ze zat in haar stoeltje, compleet ingebouwd met spullen en een mandje met boekjes.
Kerstmis
Met kerstmis gingen we twee nachtjes in Hoorn logeren, bij opa Jan en oma Joke.
leut! Menton
Gisteren ben ik met Fiona naar Menton gegaan. Danielle, de moeder van Nino (van de creche), had gevraagd of we meegingen naar een reptielententoonstelling in Menton, een kustplaatsje net over de franse grens.
Met ons gingen mee: vriendin Fernanda van Danielle, zoontje Antonio, Michela (meisje van de creche) en haar moeder Diana.
Naar Haarlem
Omdat ik het thuis zitten wel een beetje zat was, wilde ik graag op stap met Fiona. Dus gingen Fiona en ik naar Tibor toe om met hem te lunchen. Ik was wel wat moe van de afgelopen nacht maar omdat het zo lekker weer was, zijn we toch opgestaan. Snel gebadderd en Fiona lekker ingepakt en in de wagen gestopt. Ze lag heerlijk op haar speentje te sabbelen.
Naar papa's werk
Vandaag gingen we met zijn drie-en naar Haarlem om Fiona te laten zien op Tibors werk. Natuurlijk deelden we ook beschuit met roze muisjes uit.
op vakantie bij opa
Niet veel tijd om te schrijven maar ik wil vast melden dat het super fantastisch is. zowel de plaats als de mensen. ik heb het gevoel dat er een heel bekend persoon rond loopt die ik nog nooit gezien heb (zo ver ik mij kan herinneren). later meer
Raadsvergadering
Gisteren, dinsdag, was Fiona naar haar allereerste raadsvergadering. Het was een vergadering van de raad en wethouders van stadsdeel Zeeburg met als onderwerp: IJburg. Het was een vergadering open voor publiek en er waren meerdere IJburgers, Fiona was aanwezig als de jongste IJburger.
stoep versus straat
Fiona kan verbazend goed opletten als het om auto's gaat. Bij het brengen en halen van de creche lopen we altijd over het parkeerterrein van en naar de auto toe. Dan moet ze altijd aan de zijkant lopen voor als er een auto aankomt (het is helemaal niet druk daar) en dat doet ze netjes.
Als we parkeren en ik ben nog bezig met tassen in en uit de auto doen ofzo, dan staat ze altijd superkeurig pal naast de auto te wachten.
uit logeren
Fiona is een nachtje uit logeren geweest bij de buurjongen en zijn ouders.
Vorige week was de buurjongen hier wezen eten en logeren tot de volgende dag. Nu deden we het andersom. We hebben samen haar
Verlegen
Fiona was in de koffiebar een paar keer erg verlegen. Ze komt daar elke week wel een keer en ze kennen haar goed en zij kent hun goed.
Wagentje
Fiona heeft de reiswieg op de wandelwagen nooit zo leuk gevonden: ze kon namelijk niets zien als ze erin lag.
wandelen
Afgelopen zaterdag was het heerlijk weer en Fiona was in een goed humeur.
We gaan weg
Om 6:00 uur ging de wekker. wonderbaarlijk makkelijk kon ik op staan. blijkbaar gewend aan opstaaon op rare tijden.

Shoutbox

sonja: Lang zal Luca leven, lang zal Luca leven, lang zal Luca leven in de gloria....Eén jaar alweer! Tot zondag ;)
sonja: Luca is echt een schatje en wat leuk om Fiona zo trots te zien als grote zus! Ik kom snel weer als ik terug ben van vakantie!!!
sonja: Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria! Drie jaar alweer....
tibi: guus nu wel zie links onder. en totties zijn brokjes
Guus: Ha Tibi, hebben jullie een RSS feed voor deze site?